kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Saturday, October 29

Y A

assalamualaikum..

wordless speechless.. eqk.. hari ni aku nak feeling2 lagi..

macam-macamlah aku rasa sekarang. first of all. AKU TAK SUKA KALAU "KAU" BACA ENTRY KALI NI. terasa, ambillah.. "kau" tu seseorang yang dekat sangat dengan aku. kami dekat2 sebab memang azali macam tu. yaeh.. k sorry . (-_-"L

seronok punya hal. kihkih..  kalau seronok+malu-malu, aku suka type "kihkih". haha.. pelik lah laki tu.. cara dia tu tak tumpah macam jiran taman aku. kalau muka depa serupa, aku tak tau nak beza macam mana dah. haha. waalaikumussalam. 13novok?! peace _budak kecik pergi main jauh2_

sedih pulak.,> zzzz bukam sudah! aku masih belum transform sepenuhnya. agak susah untuk lalui semua ini dengan suasana yang aku hadapi. arghh.. aku perlukan ayat-ayat yang sopan untuk cuba berbicara dengan beberapa manusia_ untuk STOP CONTACT_ seorang dah berjaya.. aku kata "adik sebenarnya bukan suka pun msj2 ni".. aku senang dengan result dy.. tapi ayat yang aku text ni macam kurang ajar kan? ada x? hmm.. overall, so what?! seorang lagi dah fully stop contact dengan aku. what else can i say. maybe this is the last i can say to you_ you're the best boy friend i've ever had. boy friend tu kawan lelaki, ye tak? i'm not going to mention your name anymore because erm.. i don't know why. baki? harap sangat lepas habis tahun 2011, everything = solved. amin.

:) + :( = life


0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!