kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Sunday, October 30

semua aku nak

assalamualaikum..

kat sekolah tadi aku dengar ayuni cakap dia nak ambil tasawur.. hehehe.. jadi.. jadi.. aku pun teringin lah jugak. hahaha.. semua aku nak. aku baru tanya pendapat sorang kawan baek aku, dia kata tasawur tu macam pendidikan Islam juga.. 

"xla pening sgt.. mcm p.islam ja... tpi tntng sjrh islam.. xbaca buku pn bleyh score la..."

tapi masalahnya.. yang mengajar tasawur kat sekolah aku cuma ustazah asna. aku pun tak tau kenapa. ustazah ada masa ka nak mengajar ek? dah la ustazah asna mengajar dua sesi.. mau tak penat. kalau tak ambil tasawur memang boleh.. sebab aku dah pilih prinsip perakaunan sebagai subjek elektif. tapi aku macam tertarik pula dengan tasawur islam. macam best.. cecece.. :P

sat lagi sapa ka pulak cerita pasai subjek lain.. aku mesti teringin nak belajar sekali.. unik x aku? hahaha.. dah aku suka nak buat macam mana.. kalau tak boleh pi, aku boleh drop.. tapi seboleh-bolehnya aku tak mau la drop.. sayang..

tu saja kut.. tata,, assalam

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!