kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Monday, October 17

not done with it

assalamualaikum..

semalam aku dah muhasabah diri aku.. mana silap aku sampai aku berubah macam ni? figured it out already. jadi  aku sudah tukar something kat facebook aku. jeng3. perlahan-perlahan aku nak jadi strict. aku nak cuba terus terang kat semua contact fon (lelaki) yang selalu/jarang text dengan aku. kita stop, keyh message2 semua ni. aku nekad weyh.. sorry bebanyak2 sorry. fuhh 

kat sekolah tadi aku dapat zakat.. alhamdulillah, nanti dapat uniform free.. kihkih.. aku terlepas subjek sejarah dan sedikit subjek chemistry.. sedih lor... add math senang kut! senang. senang. senang.. no inverted commas. means that really easy. macam ni lah ckg add math aku suruh praktikkan. selalu fikir positif kat subjek ni. ramai senior kata add math susah giler. aku mana boleh sependapat dengan diorang sebab aku tak lalui lagi pembelajaran add math. chemistry macam best.. > jiwa seorang bakal doktor < jyeah

wey2 pasal 4 pilihan elektif tu.. agak buntu lah.. bidang doktor tak perlukan akaun.. betul kan? Reka cipta pun sama. ict? ada kaitan ker? dunno!! est pula.. errr macam best. aku suka pula reka cipta. akaun out. 
lolololo

nanti aku fikir lainlah.. sebelum tido mesti aku dapat inspirasi punyalahh..

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!