kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, October 13

macam mana entah?!

assalamualaikum...

baru ja buka facebook.. tengok kat home kan.. budak-budak zaman sekarang ni amatlah "stylo". cewah bukan main lagi buat status cintun..and many more.. nak tergelak aku baca..

wyeh ckp ngan ilham aq cka dy. aq x pernah couple ngan org lain kecuali ilham.....
i ♥ nurilham > ayat budak darjah empat



mCm tUh keR kwAn reMOv Kwn SnDiRy. .oK X dew mSAlah LH. ..inGt aq EraN snAt, .seJhat2 Aq semArA2 Aq kt Ko x pEna Aq wAt mCm Uh. . > yang ni pula ayat orang besar tapi macam tak tau mengeja ja... hihi


buhsan2 > yang ini satu kepala dengan yang atas tadi



jom wat relationship jom hnye sje2x jew nk x?????????? > ni entah apa-apa

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Albert Einstein > ayat m.dineish yang sedang dilamun cinta kut.. kihkih

sayang ag selama nya ! ;D > ada lagi

saia suka awak . tapi saia tak0d nux luahkan perasaan saia at awk . ;D HAHAHA . saia harap awk mcm tuh jgk . ^________^ #sayangawkselalu# ~just kidding~ -.- > "budak baru belajar bahasa melayu macam ni lah!!

jeles kowt tengok kawankawan aku buat date dekat skola tadii , sabar jelah :/
#bilabolehdatedengandiaa# > jeles? mak ai!! kalau aku tengok orang date kat sekolah, aku macam nak buat renungan tajam yang menakutkan. adakah anda jeles melihat orang yang membuat kemungkaran? 

‎: saya xkesah klu xdow org nk chat dgn saya. ..tapii saya cuma harap awak tego saya :) saya riindu awak :) > acecece

Weyyy sedia rokok kt masjid mhahaha... > okay, ini adalah bangsat! sorry tau

‎~¤@¤~Biar Sejuk Mata Memandang Tidak Hati Membahang
~¤@¤~Biar Cantik Akhlak Di Pandang Tidak Sexy Bertelanjang
~¤@¤~Biar Rupa Tak Di Pandang Asal Cantik Hati Di Pandang
~¤@¤~Biar Semua Orang Tak Mahu Pandang Asal Orang Jgn Jatuh Teransang
~¤@¤~Takut-Takut Tergolong Dalam Neraka Jahannam....
~¤@¤~Biarlah Apa Orang Nak Bilang
~¤@¤~Asal Diri Tahu Di Mana Letaknya Diri Di Mata Tuhan > ini terbaik

boy : "awak nak tahu sesuatu tak?"
girl : "ape dia awak?"
boy : "setiap kali saya pandang awak tanpa bertudung, selangkah ibu bapa awak menghampiri neraka tau..itu baru saya, kalau campur ngn budak laki kelas awak, budak lelaki jiran-jiran awak..dengan masyarakat...agak2 la kan, mampu ke ibu bapa awak masuk syurga eh?"
girl : "hurmmm..,saya mintak maaf awak..lepas nih saya akan pakai tudung dan tutup aurat saya"
boy : "awak jgn mintak maaf dengan sy...tp dengan ibu bapa awak dan Allah kerana tidak menjaga aurat"
girl : "baik awak"
boy : "haaaa..macam tu la anak solehah...sejuk perut mak awak mengandungkan awak tau..:D" > ini pun sama, terbaik!!

‎"kuruihh.. x nmpak macam budak tingkatan tiga pun"
eqk? so what? > status ni macam nak tunjukkan kemarahan.. ceyh! 

‎"uda, uda bagi gemok sikit jea..." > dia tak puas  hati lagi

‎"ha.. tunggu form 5 dulu kut ?!"
apa kena mengena form 5 dengan gemok > hahaha.. what ever

and last but no least.. comment ni bagi aku gelak.. hehehe


Syam Piece :
air mata aq keluar psal pe
cuba teka
:D
 about an hour ago · 

  • Syam Piece and 2 others like this.
    • Nur Aishah ‎Weyh, gila ka ?
      about an hour ago ·
    • Atin Si Comotmot bup mk ag x bg susu..hahhaaha
      35 minutes ago · 1 person
    • Atin Si Comotmot heyy..suniza btoy x
      25 minutes ago 



0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!