kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, October 13

losing the love

assalamualaikum..

di saat kita sedang berseronok ni., ada orang yang bersedih.. nazmin.. aku tau berat untuk hang telan kenangan bersama orang yang sgt syg.. tapi fitrah hidup, yang hidup akan pergi jua.. takde yang kekal kecuali Allah.
yakin yang kita akan berhimpun juga nanti bersama mereka yang bertakwa.. nun di tempat yang kekal abadi..

aku ni cakap senang kan? kadang-kadang aku terfikir juga macam mana hidup aku tanpa orang yang aku sangat-sangat sayang dunia sampai akhirat.. sampai hujung nyawa aku sekalipun aku sayang orang-orang tu.. kat mana lagi aku nak berharap.. sampai aku menangis fikir masa depan aku...

then aku stop. bersalah gak fikir macam tu.. orang yang masih sihat wala'fiat aku dok andaikan mcm lain.. jadi aku harap dan berdoa yang mana masih hidup.. dipanjangkan umur dan hidup dalam keberkatan Allah.. nanti bila tiba masa pun, kita masih dalam keredaanNya.. insyaAllah...

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!