kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Monday, October 31

active balik?!

assalamualaikum..

erm., aku baru saja active balik facebook walaupun aku tak mahu.. sebab? ah sebab aku nak add beberapa budak MRSM Taiping. aku nak tanya kat depa dengan lebih terperinci. (pasai masa depn jangan dok buat main) hehehehe.. aku nak tanya la pasai sekolah tu.. cara diorang belajar.. bahasa asing yang ditawarkan, subjek elektif yang ada and so on.. bila dah dapat result yang aku nak, aku deactive balik FB aku tu..

 nak tau kenapa aku tak mahu online Facebook dah? erm.. sebabnya kan.. facebook tu mengingatkan aku tentang kisah lama, tentang kebodohan aku, buat aku ketagih, habiskan masa aku, menambahkan dosa aku_tengok orang tunjuk aurat terang-terangan, bercouple entah apa-apa, buat status maki hamun orang lain. kadang-kadang aku terbuka aib orang kat kawan-kawan aku (terkutuk). facebook itu merupakan medium yang bagus dalam mengasah bakat aku untuk menjadi hipokrit. hipokrit ou yeah. tak dak kerja pi jadi tukang jaga tepi kain orang. lol bloody sometimes,. 

aku boleh buat buku kalau nak cakap tentang keburukan facebook tapi tak tau lah ada orang nak beli ke tak.. hahaha.. ye la kan, semua dok agung-agungkan facebook.. mana boleh terima keburukannya, ye tak? tapi aku rasa ada_ apa hal lah maisarah ni?!

oit.oit.oit

aku dok online facebook sekarang dan aku sedang menelan tohmahan yang sememangnya pahit. + ditemu ramah. famaous kut? hehehe apa-apa je lah.. peace

wey2.. nanti bila aku dapatlah mrsm taiping tu kan.. (insyaAllah) aku pi! aku takkan lupa sekolah kluster yang terKiut yakni smksb.. haha.. bombastik dak ayat aku?
 "AYAH, ANUM MENGANDUNG.. WEEHUU" hahaha.. (tiba-tiba teringat cerita tu)

k lah.. daa

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!