kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Sunday, October 16

huit2

maisarah says : amboi aih! semua dok mintak kredit aku! banyak cantik! dah la aku cinta kat kredit aku!


pergh.. macam nak pecah kepala aku. duk tahan geram. yea, aku tak dak mood sekarang ni. macam ****************************** 
apakah? entah la wey. ibarat kebodohan

mau saja aku cerita semua kat sini. tapi memang tak boleh . jangan harap. aku tulis2 dlm fon aku saja.. lama2 bila kemarahan aku reda, aku delete lar. kesiannnnnnn kat kau kan, maisarah! so?

mula2 sorang. lepastu sorang lagi. virus kut. aku tak leh tahan dah ni.. satgi aku mencarut gak dalam blog nih.. dia dok cakap lagi benda yang sama...  brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

semua yang ada dekat aku semua bagi aku meluat. tv cara tv. kakak2 cara depa. ngan masalah fon gilaz. fon tu x gila.. fon tu baby aku.. contact2 dalam fon tu. cam #$%
bukak facebook nampak penyapu.. sesedap ja aku panggil org penyapu. x pa2 at least aku !##$% XD

mission aku banyak yang x habes lagi.. bila lah semua nak settle.. pastu lagi, aku rasa diri aku jauh sangat. aku tengok balik aku.. jauh beza dengan yang dulu.. aku rindu maisarah..  wuuwuuuwuwuu..  paling sedih sebab ni. jadi aku perlahan-lahan nak jadi maisarah yang dulu. :'(

aku tau diri aku ni macam mana.. aku tak salahkan orang lain aku jadi macam ni.. banyak dah salah aku #@#$.. haizzz

salam

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!