kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, October 19

go girl go!

dua maksud, maju girl, maju.. blah girl. blah..

assalamualaikum
getting well.. ) peace

tadi aku dah tanya miss gooi pasal est dan account

"teacher, account susah tak"
"kamu tanya saya, saya kata senang la.. hahaha"
"hee.. tapi saya tak ada basic teacher dalam account"
"eh, tak pa, tak pa.. dalam account nanti, kami ajar semua balik, don't worry. cuma jangan missed class cukup, u missed u akan susah"
"ouh.."
__ bla3__


beliau lebih syorkan aku ambil account daripada est. 
cuma kalau nak ambil account,  tak boleh tuang kelas dan bagi perhatian. pastu soalan dia 'mati' cuma figure saja yang tukar. faham tak apa aku type ni? soalan account lebih kurang sama. yang lain tu cuma situasi. lagipun sapa-sapa yang ambil account, tak payah ambil sijil apa entah aku lupa dah.. 

pemarkahan EST strict, teacher tu yang kata.

dapat message yang ingin aku sampaikan? aku ambil account. kalau tak faham nanti boleh tanya ezzatul.. hihi

okay lah, sekarang aku nak cerita pasal benda yang jadi kat sekolah tadi....

aku sakit perut sangat. pedih wo! nasib baik aku bawa balm. pastu kami main bola jaring dan aku jadi GS buat pertama kalinya.. depa semua tak mau jadi GS sebab tak tau nak shoot. semua macam tak mau, aku pun tawarkanlah diri.. sebab aku tinggi kut (tak le blah) hahaha. selalu aku jadi C atau WA saja. tak pa lah kan.. cari ja pengalaman jadi GS. iffa jadi GA. seb bekkk. huhu. main3, aku shoot banyak kali gak lah.. happy! :D then hujan. mainan tergendala.. rehat time!!

kami jaga koop.. hihi. syioq sebab dapat minum free lepas tu. kelas biology memang best. dapat cikgu zaina (aku tak tau nama cikgu tu sebenarnya). haha.. sporting habes. tapi kalau dapat cikgu tugimin lagi best kut.. hahaha.. no way aku lawak2 je tu. sat lagi duk gelak ja dalam kelas dia.. aku dah la nak serius masa belajar bio.. peace!!

lagi satu.. aku tak pi KL. meluat cikgu gabung banyak kelas.. better kata rombongan sekolah daripada kata rombongan kelas. zZzZ. kan3?

time nak habis sekolah.. aku tak dak mood. semua sebab sorang kawan ni. menyampah aku. sakit hati tau dak!! malas nak canang.





hehe.. comel tak bunga ni? aku snap sebelum pi sekolah . lambat tunggu semua orang masuk dalam kereta.. zoom meyh kalau anda berani. (hahaha). bunga ni lah yang aku bawa masa science dulu.. cuma yang tu dah layu..


melepas geram kat kertas.. macam biasa! zz.. ayat kasar.. sorry!

assalamualaikum

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!