kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Tuesday, October 11

pengakuan jujur pulak dah

hey you, smelly
tak kesah ler "hang" masuk ke tak blog aku ni.. nih wey, aku sebenaqnya meluat+muak dah dgn perangai hang.

: aku tak mau la jumpak hg.. aku pon tak mau bagi gambaq kat hg. susah tau dak cqita kat hg sebab aku tak biasa cqita apa2 kat budak laki ngan orang yang tak ngam ngan aku.. hang janganla dok suka suki kat aku.. aku ni pelik! (public kut kt cni nak habaq dengan lebih lanjut). kta semua ada sixth sense kan? well aku rasa hang ni bukan jenis yang boleh dipercayai.. sorry to say friend.. aku lebih percaya diri aku daripada diri hang.. aku tak akan langgar janji aku dengan diri aku.. aku xkan bagi gmbaq aku dah kat sapa2 termasuk hg. walau lama mna pun hg mnta, kesian macam mana pun ayat hang, aku tetap dengan pendirian aku, kwan! so that's it. up to you lah nak benci aku ke tak nak. i stated everything in here. hope that you read this.. :))

btw faiz helmi,, huhu lupakan je lah noh pasai tadi.. aku pon nak minta maaf kat hang... over feeling lah pulak..  hang xyah lah nk rasa bersalah ka apa.. aku, bila aku kata lupakan.. aku memang akan lupakan.. semua kekhilafan telahpun dimaafkan.. wuu.....

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!