kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Friday, January 6

muncul

assalamualaikum..

wah3 lama betul tak jumpa.. uhuuk uhhhuk.. ;) sekarang ni aku tak sihat sangat sebab batuk menjadi-jadi. hm.. harap-harap yang sedang membaca entry ni sihat sokmo.

tahun 2012. aku masuk kelas 4sc7 dan aku sangatlah sedih sebab tak sekelas dengan best friends aku. ahhh! apa pun, aku bersyukur juga sebab classmates aku baik. ya, macam aku.. hekhek..

uhm, aku jadi penolong ketua kelas? ahah macam mimpi. ketua, burn aka prabakar a/l thanabalan. aku dah hafal semua nama classmates aku.. hehehe.. sweet bukan? XP. perasan eh? huhu.. that's me!
weh! aku tak tau salah ke tak kalau aku type yang aku macam suka tengok burn. hahaha.. aku suka tengok dia ja. gentleman kut burn tu. hahaha.. lawak2

min, nnt aku update lg.. adik aku meronta2 nk tgk lak. mklumlah bru ada line.. mmmuahh. luv u all.. btw, aku xjumpak blog hg . :(

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!