kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Sunday, January 22

umbrella

assalamualaikum. yaw!

aku dah pack semua barang keperluan asrama aku. aku dah salam dengan kaum kerabat aku dan aku dah ucapkan selamat perpisahan kepada semua orang... dalam mimpi. ha'syum!

okay, bebudak dan tetua.. payung itu digunakan untuk melindungi kita dari panas mentari dan hujan tetapi saya sebagai seorang yang sudah dilindungi tidak lagi memerlukan payung kerana saya sudah ada rumah manis rumah. (meh rasa sekali kalau tak percaya) haishoo.. aku manyak senang hati ma.. kawan-kawan aku senantiasa menyokong aku dan aku rasa lapang macam dunia ini ana yang punya! simile ! kepada insan-insan yang tersangatlah manis macam madu Queen tebuan/ madu tualang tu.. terima kasih kerana sudi menjadi pendengar setia atau pembaca setia mesej-mesej aku. i lebiu tight2! haha.

semalam aku macam biasalah kan, fikir apa yang akan jadi kat aku masa buka sekolah nanti. macam mana aku nak berdepan dengan dia dan berpura-pura macam tiada apa yang berlaku. aku nak belajar sedangkan masalah yang tiadalah serumit mana yang dibesar-besarkan sering memburu aku.  macam mana? aku tak marahkan dia kerana bukan salahnya yang menimbulkan kesugulan aku. walaupun puncanya daripada kami sendiri, aku tak mampu tundingkan jari kepada orang selain wanita itu. maafkan aku kerana mengeluarkan semua ini. aku berhak menyatakannya. semuanya dah berakhir. aku dan dia akan menyepi. menyepi dan hidup dalam kepura-puraan walhal itu tidak selayaknya terjadi kepada kami. kepada sesiapapun yang membaca ini, ingin aku sampaikan satu perkara, jujurlah dalam semua perkara. kelak, anda juga yang merasa manisnya.




aku nak cerita semuanya di sini tetapi pengetahuan dia tentang laman ini membantutkan hasrat aku. susah, bukan? to my dear besties, i'll tell you everything soon. wait for it. argh. so painful! :)

balik pasal payung! aku pun tak pasti kenapa payung juga yang aku nak jadikan perbandingan. huuu.. semalam aku teringat kat tokwan. lama betul kami tak contact dan aku rasa semua itu bermula dari sikap aku yang agak !@#$*&. LOL. sorry yer awak! k, dia bukan tokwan aku. i used to call him that. his real name? erm why should i tell ya? dia text dengan aku semalam. lega betul sebab aku tahu mungkin amarahnya dah berkurang. thank God, Alhamdulillah! aku tak sempat nak cerita tentang aku serba sikit. dia pun sama. kami sibuk meqoyan. wakaka. ceh, sibuk lah sangat. 

lepastu nadziephah pun text dengan aku. 
ouch i love her thisssss mmuch!! haha. aku cerita kat dia pasal aku dan 'dia'. she promised not to tell anyone. i want your words, babeh! lega tauuu..! aku macam dah luahkan sesuatu yang tersekat dalam anak tekak aku. aku rasa macam semua masalah yang perit, yang pedih dan yang membunuh aku sudah lama berlalu lepas aku cerita semuanya kat gadis itu, gadis itu dan gadis itu! luv u'ol!

anda bertiga benar-benar memahami aku. aku terharu macam nak nangis dah ni. touching weyh. touching!

hm. betapa beratnya perasaan dihalang secara paksa.

assalamualaikum.


0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!