kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Friday, November 4

looking forward -->

assalamualaikum..

eh3 aku tak tahu apa benda yang aku nak merepek hari ni.. buat entry dalam blog ni bagi aku ketenangan tau.. tak macam buka Facebook. aku tak suka tengok beberapa orang dalam Facebook tu. naik menyampah aku!  see the outcome in me, you'll know why i hate it. fake and yeah that's what you and i are.

hah, hampa camne hari ni.. sihat ke tak? apa perkembangan hampa..? 
ouh rindu nak dengar suara orang_ orang yang akan bagi aku senyum dan ketawa.. orang yang dengar masalah aku. orang yang selalu carikan aku jalan keluar. i'm looking forward them.. where's my soul mate? where are you? it's been a long time we've not together or have we? erm., i am here patiently waiting for you. only you. i dreamed someone. he made me happy but i know it's impossible to meet him in this real world.. i really wish to know someone like him. he's got mole on his right cheek. hehehe just like me. the only different is mine on left cheek. :)



entahla kawan.. tentang semua ni.. aku rasa kalau ada jodoh kan., akan jumpa gak.. siapa setuju? lagipun aku dah cakap ni banyak kali dah.. takkan lari gunung dikejar.. jangan terlalu berharap kat seseorang yang entah suka ke tak kat kita. hargai apa yang kita ada.. keluarga, kawan-kawan kita, jiran-jiran dan saudara mara.. nescaya hampa juga akan dihargai.



untuk kawan-kawan yang sebaya dengan aku, hampa nak bercinta atas alasan suka-suka dan bukannya nak ikatan yang sah.. pulanglah ke pangkuan orang yang sememangnya sayang hampa bukannya orang itu_yang hanya mampu membisikkan kata-kata manis tetapi tak mampu mengotakannya. 

pesanan ikhlas daripada maisarah. kalau aku ada buat silap, tegur aku. kalau aku ada buat hampa marah beritahulah aku. kadang-kadang aku terlanjur cakap or type sampai megguris perasaan hampa. aku tahu macam mana rasa termakan hati sebab post yang seseorang buat. sebab aku pernah rasa perasaan itu. rasa tak dihargai bukan? aku sangat-sangat mengharapkan kemaafan ikhlas daripada orang-orang yang pernah aku sakiti. 

sekian, wassalam

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!