kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Friday, January 20

cerita kita

assalamualaikum silent reader(s). ada ka orang yang suka baca post kuat-kuat? haha.. apa-apa ja lah ada benda yang aku nak khabarkan di sini.

my first entry for today! weyh.. aku macam nak pi tak pi saja MRSM tu.. tengah-tengah la cerita dia..!erm, aku dah sayang kat badlishah macam nak peluk ja pengetua kita tu.. hehe.. aku rasa macam nak peluk ja sekolah tu kalau aku jadi giant la.. aku sayang best friends aku, kelas aku, sikgu-cikgu yang mengajar aku, classmates aku dan ketua kelas aku. :P

lepas dikejutkan aku bangun pagi. ibu suruh aku tengok keputusan mrsm. aku cari tak jumpa pun. then text ja kat 15888.. terkejut gak lah tengok status aku : BERJAYA. huhu.. tapi ada benda yang lebih menggembirakan hati aku. kk.. aku log in FB nak tengok what's up there. budak badlishah yang form 4 sekarang rata-rata ada status tentang fenomena ni.. aku join sekaki ah. then (ezzatul aku habaq kat hang dah ann.. ) haha.. biarkan!
roam kat FB kawan-kawan aku.. calling-calling.. 

ezzatul dapat MRSM yang sama dengan aku. sumpah aku macam terbang-terbang kat langit. seronoknya.. dan akan lagi seronok kalau dia pi sekali. [amin]. 


hari tu kan.. kat sekolah kan.. aku kena marah.. sebabnya kan... aku tak inform kat ibu yang aku balik lambat. uhuhu.. aku kena stay sampai 6.30 sebab waktu tu saja aku ada transport nak balik. tiba-tiba aku teringat kat uncle Bala. ah lama tak dengar cerita uncle. k fine.. aku ada geng.. pastu najwa , macam biasa lah yang membuatkan aku terbiasa dengan perangai biasa-biasanya.. tengok cincin tunang aku. kihkih. awat tak tanya siapa yang bagi.. baru terungkai misteri diri aku.  accce.. misteri ek? lain kali tanya tau... sebab aku pun ada benda nak kata kat hang. things that keep puzzling me. 

raya cina nih aku tak pergi mana-mana kut. aku sibuk, semua pun sibuk but it's OK! 

tu ja lah..

-silver_ring_given!-

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!