kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, January 11

sejarah berulang

suka sejarah? aku tak suka pun tambah-tambah lagi masa tingkatan tiga.

tapi hari ni aku bukan nak habaq pasai subjek sejarah.. haha tolong lah wey! ni ha.. benda yang pernah terjadi dalam hidup aku! aku nak gelak dan aku nak nangis. aku segan lar.. ada insan mana entah pi bagitau address blog aku. kalau habaq kat prmpuan tak pe gak. uhm.... malu weyh, malu tak bertempat dah aku. 

satu lagi, aku nak stop mesej ngan budak taman kangkung tu. hari tu aku active FB aku. saja lah tengok profile dia walaupun kami tak da pa2. aku tak pernah nak suka kat dia. teruk rupanya budak tu. eeii geli aku baca komen2 kat post dia. sakai toi. tapi aku ni bukannya jenis cakap terus. aku jadi bungkam bila dia call aku. nak bagitau yang aku tak suka contact2 dgn dia pun tak sampai hati tau dak.. tapi bila aku ni tak jujur lagi pedih kan?
ah aku dalam dilema lagi.

mana bahu yang aku cari? hekhek. sedih larh... hm

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!