kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Saturday, January 14

figured out

assalamualaikum semua.

ouyeah yeah yeah. apa yang musykil dalam hidup aku selama ini dah terjawab. *blink blink
haha  V I C T O R Y

tak sangka bukan, budak sengap macam aku ni pun ada bakat dalam menyelongkar aka siasat doe. cek B intan payung, jangan panggil aku sarah lah. nama maisarah itu sudah membawa maksud yang sour apatah lagi sweet. ;P.

lollipop anda?
lollipopsaya. (hehehek)
p apa?
page lah!
blog terhebad.
hebat hebat!

ekau pahe?

haha.. sekarang jangan berdalih. tarik nafas dalam-dalam. ukirkan senyumanmu. lafazkan kalimah yang hak. YA. dan terjemahkan perasaanmu dengan sebuah senyuman. engkau gorgeous!

ala.. tak salah bukan nak buat ayat flower sikit. bukan selalu aku macam ni. jarang sangat dapat baca ayat-ayat melecaih aku ni. wakaka. semalam aku ghoyat lama kut. sejam setengah ada gak la. macam tak percaya. dan memang betul apa yang aku fikirkan selama ini. mere meh bu bu mere sa neam. haha. aah cukup!

aku tertanya-tanya apa yang cikgu azwan selalu cakap. kalau kita hendakkan sesuatu kita kena selalu fikirkan yang kita akan dapat juga. mustahilkah kalau aku fikirkan colin morgan? atau jeff hardy? atau randy orton? bilakah agaknya aku akan dapat berjumpa dengan semua tu. erm... setakat dalam internet mana seronok. tengok depan-depan baru stailo. hehehe. tadi baru aku download gambar hero terkacak abe colin morgan.  walah! falsafah!

*one word could describe him, H O T*

aku sedang berada dalam proses memulaukan segala macam mengenai raimi ruzaini tu. ha, dialah budak taman kangkung tu. walaupun aku tampak kejam dengan tindakan ni, sebenarnya aku baik sangat sebab aku tak mahu lagi dia dan aku raih dosa. aku dengan cara aku dan dia dengan cara dia. aku dah banyak tipu dia sebab aku ni tak suka pun dekat dia. dia pula, aku tak tahu lah, tapi kan, aku dapat rasa sesuatu yang sangat negatif dalam diri dia yang menolak kehadiran perasaan aku. dia langit dan aku bumi. dia minyak dan aku air.dia kutub selatan dan aku kutub utara. manakan kami bersatu. kami lain dan tak akan mungkin bersama.

t a k  m u n g k i n. m u s t a h i l !

remy tinggalkan 'CCTV' kat badlishah. aku selalu berharap yang aku tak akan terserempak lagi dengan budak tu. well, bukanlah budak. dia tua lagi pada aku. form 5 dan tinggi dan kurus dan KRS. uhm.. tapi aku nak panggil budak juga. faham bukan macam mana rasanya diikuti? ya, aku sedang melaluinya.


salam..



0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!