kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Sunday, January 8

4sc7

assalamualaikum.
hey i'm back with my warm stories. zZzZ. maybe cold or frozen or cracked. hmm.. anyway i'm so thankful with my life now. my besties , new classmates, new responsibility and also lots of homework! i'm still me but a bit different for some things.

huh..
hari ni aku dapat banyak sangat 'buah tangan'. biasakah? dah masuk form 4 memang kena ada banyak buah tangan oh haruslah. aku tiap-tiap hari set dalam otak yang semua subjek tingkatan empat senang. hopefully so. tak kira bm, bi, phy, chem, am etc aku kna struggle dari mula. ya tak? hehe.. ada sense macam matang sikit tak cara typing aku ni? weyh, aku 16 tahun. macam ni lah gayanya... kihkih. peeirahh

hari ni seronok sangat... aku dah la bangun pukul 3 nak buat nota sejarah. nak buat semalam, aku rasa tak bermaya. tau dak, tuan punya buku text sejarah sebelum aku tu.. garis macam-macam dalam buku text. aku macam nak nangis ja sebab terharu sangat. dalam pukul 4.57 tu, aku cuba lelap mata sat. pastu kena 'tindih' hm.. nasib badan..mungkin pagi-pagi kalau mood kurang baik, kat sekolah terbaik.. hehehe.. cikgu-cikgu yang masuk mengajar hari ni sporting habes. tak kuduga! waktu rehat aku act macam rajin walaupun memang aku ni rajin sangat. waktu sejarah, cikgu puji aku sebab buat nota.. acecece.. hahaha.. small matter. nothing to be proud of, am i right? ada juga suara sumbang berdehem-dehem kat aku. haha.. what ever. masa english kami tak belajar sangat. kami berbincang pasai keceriaan kelas sampai habis masa. pandai classmates aku buka topik.

kawan-kawan aku melawak sampai sakit tulang pipi aku duk gelak. tambah-tambah hidayah, masa kat bus stop tadi. heii.. then masa kat kelas account. aku kan duk belakang sekali.. tepi aku orang india. depan aku lak aliff ngan matrok burn. adess.. nak buat homework mathematics pown dah rasa macam duk dalam sarkas.cikgu pulak tak da. haha.. k lah.. daaa

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!