kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Friday, April 8

suka blog

assalamualaikum.

hii.. suka lah.. aku ley tulis apa ja aku nk.. x dk sapa leh komen.. selalu aku wat post, setting aku bgi org komen. tpi itu dulu. sekarang x lagi. dan mungkin selamanya.. if God wills. klaw nk komen jugak, mai face 2 face ngan aku. ouyeah, sbb aku dh x suka wt post cm dulu. plastik shj.dan followers yg aku kurang/x knl lngsung tu.. erm sori lah. kurang bminat nk follow blik. bru aku sdq yg aku wat blog, utk aku. bkn utk org len. jdi klaw ada org yg marah kt mna2 post aku, aku x kesah.. sapa sruh mai baca... aku btoi2 x mntak pon. lgpon, lain org, lain pndptlah. cela tang mna..?! chill..sekian..

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!