kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Saturday, April 30

eik.. boring jha!

assalamualaikum..

boring lorh cuti 3 hri ni.. abah sibuk ckit,, bru ja igt nk ajak semua p blik kampung, tidoq kat sana.. huhu,, nyamannyer kt sana, dh la sejuk, bnyk pokok lak tu. dri yg umah aku.. pokok ceri, pelam, pisang, bunga2. yup,, tu ja kot,, wah2,, tpi nk wat cmna, keadaan x mngizinkan. jdi aku dok umah ngadap pc ngan fon jer.. ada lah jugak bukak buku. wee!!

haa.. hri tu aku saja2 bkak almari album.. dhtu, aku jumpa sketch book aku masa form two. huhu,, owh ada lagi rupanya. igtkan aku dh pi juai... have a look.



ya... my first drawing.. thehehe. aku x igt ckgu mna ntah yang ajar, yg aku tau ckgu tu tinggi, pakai spek mata and ada kembar.. tu ja.. sori ckgu~ scroll down for more.



yang ni lak.. aku lukis daun yang aku ambil kat padang skolah,, mula2 nk kaler.. tpi aku x pandai sgt nk guna water colour. stgi jdi belemoih pulak.. so, nak jln selamat, aku biarkan sahaja hitam putih a.k.a black and white.. :).


haha.. dis one!! no komen lah. x cntik pon.. klaw leh zoom,, aku dapat B- ja.. hehe.. tu pon klau nmpak lah!




ah.. yang ni ckgu Zaharah yang suruh lukis.. komik, yup,, somthing like that lah.x reti pon nak wat cmna,, yang ney pasai sorang budak laki yang didenda kt kolah.. then, turned out jadi pnagih.. hehe!!!


sapa nih? bek ngaku. lol.. aku lukis muka fatin masa dy kecik2. x jadi pon.. haha.. gelak bnyk2.. scroll down.


puah pic kot yg ni..?hahaha ada rupa dak? ada? hm.. x pa,, try jugak an!! satu g niy aku kurang ska~~ owh lihatlaH.


JAGUNG  pa x taw cmni.. dh ler nmpak cm kaler ijau.. adess.. tpi A? yaw!! wse


this one? aku terlukis baru ja smlm.. boring x taw nak wt pa.. las2 lukis~ huhu.. motif lukisan ni.. aku pon x taw bnda pa.. lukis ikut dan ja.. rabies style!!

k lah yer.. stop cni,, bla2 jmpak lagi deyh #

salam.

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!