kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Saturday, April 30

childhood dulu2 bes...

assalamualaikum..

huh.. tdi ann.. aku bru ja blik dri knduri thlill mkcek joyah.. erm.. apa nma sbnr mkcek joyah ha? x taw lah.. haish kcian dy. fine2. haha.. + aku jumpal mat. lama x nmpk dy tiba2 ja muncul pi masok rumah knduri amek pinggan tros mkn.. heee aku sikit lgi ja nk tinggi sama dy. w a l l l l a h !! k,, aku pon blik umah dgn prut yg knyang. alhmdulillah..

rest jap aku trnmpk kwn2 firdaus (adik aku) kayoh beskal sma2. jeng3,, tiba2 angin kencang kat luar rumah. aku nmpak kt awan semacam ja.. pei dah puting beliung!! x syak lagi. gila punya kuat sampai terangkat rumah aku. aku ni dh la kurus,. lagi sng terbang.. pastu aku terbang!! fly to where? hm.. aku ke zaman kanak2 blik.. childhood. best lahh klaw jadi cmni.. tpi x pon.. action ja.. aku sekadar trigat ja masa budak2 dulu niy..

setiap petang ja.. aku, along, angah, najwa, ayin ngan ira mesti kluar sama2. kami selalu men galah pnjang. tpi game tu kami panggil ulong. haha.. pstu tiap2 mlm jumaat, kami pi surau sama2.. bila time free lagi,, kami jalan2 p luar taman.. cewah siap wt boria pakai baju sama kaler.. kaler merah selalu pon.. hm,, kami p mkn laksa kt gerai tok njang, pi longwan.. dll... along aku lah kepala dy.. yang paling aku x leh lupa.. haha.. aku, angah ngan ayin suka gila wat trademark pstu lawan ngan tasya.. adoi.. budak2 x matang.. cmni lah...

semua ni dh berlalu.. kami, masing-masing dh ada haluan yg tersndiri. carry our own life. klau leh.. aku nk jdi budak2 blik.. sinless kan?! but.. cannot. life must go on..don't turn back or else you'll regret for something you shouldn't.k hidup ini indah.. hehe.. kay.. asSalam.. :)

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!