kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, April 7

and, the moment..

huargh. assalamualaikum dan salam sejahtera.. tgk lah blog aku yang berhabuk ni.. cntik, kn????? sayang hmpa semua. terutamanya hang!! sapa? my pc yg dh msok pn intrnt. ily, sekian lama gila x dpt wat post. fb pn sama.. heh ni la aku,, fb + blog = me

fakrul daina!! cri cpt budak sorang nih kt fb!! aku x suka sangat2 kt dy.. mcm nk p cekek smpai juling.. pstu mata dy nek ats (mr.shhrul ketaq pala).. hahaha.. best niy dk brimaginasi dok seksa dy. tmbh2 ada ezzatul.. (mrs.hyde)... pei darh,, jdi rabies bdk tu.. dy rajen dk kejan aku msg/ckp ngan dy. masalah apa x taw?
<monkey> heish,, lupakan little deform ney~

tdi ada ltihan sofbol kt kolah.. tpi knapa partner ngan sumaiyah? huk3..bkn pa.. dy tu.. alah alfaham je larh. aku drama queen.. cewah.! aku benci ka,, suka ka. . aku senyum jer.. peace. x maw cta lah knapa..

ha.. satu g bnda aku nk cta niy. pasai kelana smk panglima. sapa lagi. hafiz tu lah. yah abg hafiz. ada pulak p letak gmbq aku kt gunung jerai dlm fb. dh la gmbq tu aku tgh wt muka seyes gila kot. tembak stg bqu taw.law satu x pa jugak.. nih more than one.. SUKANYA HATI AKU!!

stop kt cni sat. nnt nk smbung g.. agaga.. wslm..

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!