kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Sunday, April 10

sofbol

assalamualaikum.,

uncle bala tadi mmg cri pasai.. awt la suka wt lmt. smpai aku x dan nk p kls tmbhn sej..
apa la nnt ckg zul ckp. dh la result pon atas pagar.. aku blik kolah tros kalut2 nk cptkn diri p sklh. sampai rumah kol 2.25,, target aku dlm 2.35 semua dh ready.. olorh, tpi x dan..aku pn mlntak lah dulu.. isi prut sbb kt kolah mkn roti ja.. bli bnda len st g, lari bajet. aku p kolah 3 rnggt ja.. jdik lah.. bawak bnyk2 pon satu mmbzir.. satu g sshkn ibu ngan abah ja.. roti 0.80 air kotak seringgit coklat 0.20,, duet bas lpn kupang.. yg len aku taroh.. huhuhu.. hidup cmnilah.. mewah2 sgt lupa dunia pulak.. papa sgt.. lgi ssh.. so kna brsyukur.. k! olh sbb lmt.. abah pn bgi kata dua kat aku.. haha, ikt ja lah. aku x pi. a.  sofbol tu aku x ley tnggal sbb best gak lah game tu,

sofbol k.. masa kt pdng aku mncri partner.. dn, iffa lh orgnya.. nseb x dpt org cm dulu.. men mcm x mau ja.. iffa men ok lah jugak walaupn x brp nk da basic.. kmi men pnya men,, ckg hafiz my dok sblh iffa nk tgk cara aku CATCH.. hahaha.. tenkiu bnyk2 iffa.. cara blingan hg mmg the best lah.. nseb aku ley tngkp.. alhmdulillah dpt gak nama.. aku mmg dok azam dh nk boh nma dy skli.. masa ckg hafiz my skli lagi,, aku try wt the best gak lah kt iffa.. yeay.. you r in, mommy.. then prmninn dtruskn.. boring+boring.. , mata aku pon melewaq mrata.. dush. trtgk ezzatul ngan azwa. olo kciannya kawan aku sorang niy.. mcm dbuli hbis-hbisan.. aku pn plan ngan iffa.. hahaha.. girls' power yaw!! kmi shuffle partner.. aku amek azwa. iffa ngan ezzatul.. hm.. azwa mmg azwa. sbb cara azwa azwa,, AZWAlah!! *** adalah.. kmi tiga ja yg tau.. aku dok men ngan dy smbil wat sesi puji memuji.. dy puji aku, aku puji dy blik.. hilang ckit stress.. pstu kmi tukaq lagi... aku ngn ezzatul, iffa ngan azwa tu.. fair kan.. semua merasa...

hbis kol 6.30.. cta pn tamat.. kmi semua blik umah.. rest sat,, esok rutin yng sama berulang lagi.. aku pon nk kna tidoq dh.. sembng kemas.. haha  .. k wslm,, good nite, maisarah!!

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!