kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, July 13

yeayeaOUYEAH

assalamualaikum..

macam apa yg aku 2lis kt status tu an,, 2,3 hari niy, mmg penat. x larat oow.. resmi hri sukan ler katakan, mkin dekat, makin penat. haha.. cm tu pn ada. 
aku masok kawad scout . pastu aku masok acara sukan lak. oke2. train kawad tu dri pkol 2.30 smpai 4.30. sesi sekolah hbes pkol 1.15, weyh.. pstu ada klas mlm lagi dri pkol 8 sampai 10. maw x semput. =_=" ni aku on9 sbb hri niy hari khamis.. ada lah time sket nk relax2..

ha! ptg tdi ja aku turun padang. aku masok acara 4x400.. hafizha, anith n nadia satu team dgn aku. hehe, aku first runner sbb larian aku niy xkuat mna pon,. klau x msti leh jadi last runner dh.. huhu.. apapun, hsil penat lelah kmi, dpt gak perak. jdik lah kan,, teka apa yg best masa lari tu? haha.. (ni yg seronok nih) aku dpt ligan kalpana, nah.. syioq kot. dan ada bdk2 rumah sultanah yg bgi sokongan kt aku.. tengkiu so much eh. nnt bila hmpa lari, aku lak nk jerit! fizha,anith ngan nadia ada bgi tips kt aku nk lari,, depa kata.. lri jgn speed awai2.. stgi x dk tenaga.. lagi, relax2 ckop..,jgn pikiq bnyk sgt , nk lri mula2 bukak langkah besaq2, mndrt dgn tumit,, oke tu ja tips yg diberi...masa nk hbeh tu, aku lega toi.. AKHIRNYA!

sblm ni 100 meter aku kalah.. mana x nya, celen aku semua teror2 belaka. aku lak x prnh mai latihan.. haha.. penyegan baloq.. obvious .erm, tu ja kot aku nk habaq..

hri sabtu ni scout buat lawatan p lmbh bujang.. aku nk pi cari sorang bujang kt sana. nk bwak blik. hehehe. merepek.. okeyh. c u again

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!