kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Tuesday, November 1

sick stomach

assalamualaikum..

hari ni aku tak pi sekolah. minta maaf yer cik tyqah and others,. cokelat aku dah habis semuanya. aku makan sikit ja, adik-adik aku ngan budak-budak taman yang mai mengaji kat rumah aku bagi habis. 

hm, mesti hampa semua dah ambil signature cikgu-cikgu kan3? hekhek jealous! kalau tak aku nak pi sekolah.. tapi pagi tadi aku sakit perut sangat. stomach ache menjadi-jadi. sejak kebelakangan ni. cubaann . lagi satu sebab aku mengantuk . semalam aku tidur lewat , tu la sebabnya... :D 
.
.
weyh semua hampa buat kuih karipap kan tadi? harh melayang duit 2 ringgit aku. tak bayar pun tak pa. tak pa lah, aku kira sedekah lah kat hampa semua. semalam aku dah makan tapi dari kelas 3a8. agak masin (memang masin) hahaha.. tapi boleh tahanlah sedapnya.
.
.
seorang budak mrsm taiping sudah approve request aku. malangnya dia tu tak online lah pula. aku pun tak tau pukul berapa pula dia nak online. 

that is all

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!