kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Friday, November 4

coretan budak baik

assalamualaikum korang, korang dan korang

k2.. aku budak kedah!

wey.. aku ni baik tau. aku tak sukalah 'couple' ni. sebab aku tau buang masa saja. jadi hampa janganlah kata aku ni type kat blog ja yang aku tak suka  . realiti? terhegeh-hegeh kat boyfriend orang. no lah sayang. aku memang tak suka. aku pernah couple sekali seumur hidup aku. dengan budak yang sama umur dengan aku. masa tu aku BODOH . zzz.. aku tak suka ingat pasai benda nih! haha.. jujur dan berani dak aku habaq kat sini.. well aku sorang ja kut yang dok buka blog ni.. aku tak kesah pun ada orang ka dak nak baca apa yang aku type.. sebabnya, aku lebih suka orang tak tahu apa-apa pasal aku. weird enough? well that makes me, me!

aku tak harap pun orang cinta kat aku. hampa nak tau satu benda pelik dalam diri aku.. ? ha.. orang yang habaq dia suka kat aku pastu dia act macam dia tu special boyfriend aku pastu dia terlalu berharap yang aku akan balas perasaan dia walaupun dia tau aku tak suka.. kemungkinan lelaki itu akan menjadi list musuh aku nombor satu. tak percaya? try me, babeh! aku s e r i u s. bukan aku tak menghargai. aku cuma tak boleh sayang kat seseorang tu macam tu saja. kalau aku kenal hati budi orang tu macam mana dan dia itu menepati ciri-ciri yang aku nak, baru aku mau.. dan semua ini tak akan berlaku buat masa sekarang. time aku rasa nak menikah baru akan terjadi kut. (shy2) hahaha..  aku bukannya nak cari orang lelaki yang perfect tiptop. by the way, ada ka? aku nak cari seseorang yang boleh bimbing aku ke jalan yang lurus. yang lain tak aku kisah.. muka dia ka.. harta dia ka... what's the point.? tapi harta kena ada jugak.. nak bela anak orang camna kalau tak ada duit.. yea. memang aku sedang berbincang pasal perkahwinan.. hahaha.. wey2 muka aku ada banyak jerawat. orang tua-tua kata jerawat galak.. hehehe.. so what!



k lah nanti aku sambung lain.. salam..
<jangan berdendam dengan aku tau, aku tak rampas boyfriend orang>

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!