kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, September 8

sorry buat kali kedua

assalamualaikum...

dulu-dulu aku dah buat post pasai sorry ney. hehehe. hari ni, sekali lagi aku nak buat. sorry ek, nombor telefon aku bukan -youthclub- punya. jadi mana-mana nombor yang aku tak buat active10 tu, aku memang xsuka main mesej. erk. tau dak, sorang budak ni kan, saja nak bangkitkan kemarahan aku. dah la pi bagi nombor telefon aku kat kawan dia. pastu boleh dok main subahat. aiseyh. naseb baik aku ni cerdik ckit. hehe.
 aku ni tak mudah tertipu dengan perkara-perkara yang tak logik/tak munasabah/tak masuk akal etc.
tambah2 dari mulut orang yang aku tak kenal. come on  lah wey. bila aku tanya sapa yang bagi, budak juah tu kata dia main tekan-tekan ja.. wey, ayat ni manusia-manusia zaman jepun percaya lah kut. main tekan-tekan konon?! haha. kesian kat dia..then aku tanya pula nama kat facebook dia apa? berdalih soalan pula. OK2, fine kalau hang nak main-main dengan aku. aku boleh main lagi hebat, tau. haa.. hang mesti tak tau. sebab tu hang dengan kawan hang cari pasai dengan aku.

apakan daya. macam apa yang aku kata, aku lagi hebat. hehehe.. aku buat-buat tegas. cewah. at last dia bagi tahu juga.. kinobu lokyu yang bagi, jangan marah.. akai aku "ha, simple kan text benda yang jujur. tak marah la,klau kata main tekan-tekan nampak sangat tak logik. nanti kitaa mesej lain, kredit nak habis dah". haha. mmg aku text kat budak tu. tapi aku text "awat" saja. nak tanya awat dia duk  buat miskol. sejak hari tu sampai sekarang, aku dah tak mesej lagi. padan muka. itu lah,kau.. kalau jujur awal-awal, tak de lah kredit kau habis -mesej dengan orang yang tak akan reply- sadis,kan? (tidak bagi aku).

aku memang tak suka orang laki yang ambil kesempatan atas kebaikan aku. tau lah aku ni baik hati. huhu. jangan ingat aku takde 'evil side' aku pun ada juga. bila aku kata aku suka kawan saja, maknanya memang aku suka kawan saja lah. susah sangat ka nak faham ayat yang simple, izhar, clear, jelas tu? kalau tak faham juga, meh sini aku bagi faham. aku boleh bagi ceramah. 


tapi kan.. satu saja masalah aku.aku ni nampak saja tegas, sebenarnya kurang lah.. aku tak kuat macam sorang kawan aku ni. apa-apa masalah yang agak 'private', aku cerita kat dia. apa yang pasti, dia kuatkan semangat aku. hai nazmin....  :) tegkiu too much!! kepada kawan-kawan yang lain, dengan hampa pun kadang-kadang aku cerita gak problem aku. jangan ambil hati tau dengan apa yang aku type kat atas. aku sayang hampa gak.. lebih daripada aku sayang fon aku. hehe.. nonsense . aku memang sayang hampa pun.. kita akan tetap kawan sampai bila-bila.. hehehe

semalam ada lagi sorang manusia yang 'down'kan mood aku. dia tu.. tengok lah kat fesbuk aku. dia komen satu pic yang aku lukis. like wth. memanglah dia komen benda yang biasa. bagi aku.. arrr.. cmne ntah nak habaq. susah la.. aku tak suka orang laki komen mana-mana gambar aku. that's it! haha. ni sorang lagi. jiran aku ney.. penampaq sedaih baru tau. suka sakat teruk-teruk. dah la boh nama kat fesbuk tak leh blah. hahaha.. sabaq maisarah,sabaq maisarah! nanti dia tu kena balik dengan aku. tunggu masa saja. huh!! buat masa sekarang ni, aku kena bersabar banyak-banyak dan mulakan misi menyusun strategi. tunggu sat hang~ hey.. amat tergeram sangat paling sungguh nian sekali. 

k lah.. doakan misi aku tau.. assalamualaikum!!

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!