kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, September 7

heh. apa daa

assalamualaikum semua..

amacam hri korang? harap2 bahagia memanjang. tapi ada ka orang yang bahagia memanjang? hehe. entahlah. mstilah tak ada. LOL . smlm hari yang sipi-sipi nak terkantoi. haha. teruk sangat. aku tersilap orang rupanya. i'm not gonna tell this in here! agak sulit. bagi dua orang kawan aku yang dah tau, please don't let the cat out of the bag even it's nothing to be told so... hehehe

PMR lagi 27 hari. mentang-mentanglah keputusan trial aku agak memuaskan, aku tak buat ulangkaji dah. apa daa.. tau dak, kebelakangan ni, aku asyik mengantuk  dan selalu lapar. tak tau kenapa.angah aku kata hormon tak stabil .~_~. hahaha. what ever.. tapi OK juga. bila aku lapar, aku makan banyak dan cepatlah badan aku naik. kihkih. (kadar metabolisme tinggi kata cik nazmin kita). sob2

hehe.. sekarang ni aku seronok sikit. sebabnya.. aku berjaya tolak request someone. hip hip, hooray! 3X. hahaha. kejayaan yang mengubah mood aku. best tau. mesti ada yang fikir aku ni over. tak kisah lah, lain orang lain persepsi. ya tak? terima kasih kepada nazmin dan nadziephah. hampa bagi idea yang bernas sangat kat aku. hehehe.. :* k lah. nanti kita semua jumpa lagi dalam post terbaru. assalamualaikum

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!