kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Friday, May 20

ulangtahunkelahiranbonda.

assalamualaikum..

18.5 hri tu, besday ibu aku. slmt hari lahir ibu. adk harap ibu dpnjgkn umor srta dmurahkan rezeki oleh Allah. amin.

okeh. aku nk wt pngakuan jujur.. harap phak2 yg trtntu maafkn aku. sbnrnya, aku badmood smlm sbb aku x leh trima yg hmpa x pi jmbori tu. aku taw hmpa semua ada sbb yg trsndiri kn? sori sayang2ku! crita dy cmni.. masa hari guru tu.. kan nadziephah mai skolah kta kn, dy tnya aku pi dk jmbori tu.. aku, dh sbb hmpa semua mcm confident ja nk pi, aku pon set lah yg aku p. beria-ria aku tgk muka nad... at the sme time., aku pon kata bnda sama kt ckg hsni dan bgi aku setiap kata2 itu adalah jnji. tulah npa aku brmuram durja cket hari tu.
 nk wt cta masa geografi ja tiba2 prot aku meragam.. aduh skit gila.. sampai peluh2 muka aku pnya dok thn skit.. aku igtkan sbb aku lapar.. aku pon tunggu lah dgn pnoh  sbr wktu rehat.. krriiirrrnnnnggkk loceng dlm prot aku bunyi.. skolah aku x dk loceng tau. sbb nk suruh students alert . hehe. pstu nzmin mai dan tnya pasai kondisi diri aku.. aku bkn blh sgt time2 aku sedih pstu ada org mnanya aku.lagilah cpt air mata aku turun. isk3 igt x lagi masa last day ,year 2010 yg aku wat emotional ckit toe.. huhuhu.. pnca dy ckit ja cuma slps aku dtnya oleh min again, aku lbih aneh dri yg biasa. in the nutshell, x pa n jgn risau bila aku tgh badmood.. just sometime tu....
 balik pd crita yg aku skit tketaq-ketaq tu. eh! mmg aku terketar-ketar pon pstu tgn aku rasa sjuk. lps turun p koop aku bli roti coklat, mknn harian aku kt skolah. masa ni aku rasa lain dh. rasa mcm nk pitam pon ada. tnpa menunggu kwn2 yg lain, aku cpt2 cri tmpt yg trdkt untuk duduk. jamah roti tu ckit tpi x lps nk msuk trachea aku. eeuuww rasa lainlah.. letak tepi tros.. and secara rsminya aku twu yg aku skit bkn sbb lapar. sbb lain, weyh.. gah.. time yg aku harapkan sgt satu miracle happen.. aku tau semua ni ujian dri Allah (tried my best) then dua angels mai kt aku.. trima ksih sgt nazmin dan atiqah. aku xkn lupakan sampai bila2 jasa hmpa yg ni.thanx sbb tlg aku. klau x, aku pn x taw apa jdi kt aku. nseb baiklah aku bawak fon p skolah.. semacam ada sixth sense lah!! time aku bawak je fon pi skolah msti ada sbb.. hehe.,, aku pon kol abah suruh ambil aku. fortunately abah x pi kerja lagi. Alhamdulillah semua kesenangn dri Allah.syukur giler.
 then come the terrible part. ** aku tervomit lah pulak. pstu along mai tlg aku cpt2 kmi msok dlm kereta. abah bwa pi klinik. dr.kumar bgi satu injection kt aku. auw!! hahaha skit ckit ja. -__-hei........
  bru aku tau rupanya aku ada gastrik. bru aku tau mcmni rupanya skit gastrik. pedih wey. uhm, mcm mna la bila skit sakhratulmaut nnt,kan? dan skrg ni aku smkin sihat. Alhamdulillah syukur.aku prnh dgr yg ada owg ckp skit tu pnghapus dosa. harap2 bgitu hendaknya. Aminnnnn :)

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!