kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, May 26

exam trsayang dh pon hbes.

Graphics

sbnrnya aku dh xde kja dh ney. tadi kan exam aku abeh dah.. hehe. lmbt lah jgak kolah Bad abeh exam. rasa2 aku skolh lain abes lama dah.skrg ni dun worry,yer cik mai.

Graphics

k ar.. aku nk smbung cta pasal madah2 aku..  last kte stop kt science. 2day mula tntng bm lak. kpda yg dh mula boring tu,, pgi ambil wuduk soh fresh lek. :) bm not bad. average je.. tpi bi2 x syiok sgt. bnyk bnda aku x taw.. keh keh keh. pelawak

Graphics

jump 2 geo dan sejarah dan kemahiran hidup dan agama! " susah lah. susah sgt. tmbh2 sejarah. ckgu x habaq msok pa. trkial-kial wt soalan sejarah hritu. pstu aku compare dgn jawapan dineish si budak trpndai.. b n y k   s g t   p r b e z a a n ! ! minta2 aku dpt result yg memuaskn.. amin. sejarah tu bnyk sgt keluar kesan. ssh la.. dh la petikan bgi ckit saja mcmna nk link dgn fikiran aku ney. aku tau aku baca sgt2 last minute. :( hukhuk. mcmni lah jadinya.. exam kli lgi aku nk wt better!

Graphics 

tdi aku trsrmpk dgn ckg nazmah. ckgu math aku. pstu aku tnya ler mrkh aku.. hehe. alhmdulillah paper 2 aku dpt result yg mmbuatkn aku trsnyum.. :)). result aku x leh celen ht fatin. dy dpt full mark. pergh. a big clap and slap to her. hihihi.. apa rhsiamu,fatin? cecite ckit. aku pn nk twu gak.

Graphics


pstu kmi (ezzatul dgn aku) hbeskan folio sejarah sama2. huh lega folio sejarah separuh siap. x siap lagi. aku x bind lagi. utk folio geo aku masih x brgnjk. ih3 tobat bnyk2 lh wey, maisarah!! jgn tiru gila2 weyh! selesai shj, aku blek dn on9 dan wt post. esok aku nk baca buku sejarah, aku hafal sejarah tu dri form1 sampai form3. nah!! amekaw.

Graphics

k, that is all from me, thank you for the willing to have a visit here. (speaking pn x btoi dh. aku type jer apa yg aku trasa nk type. so, kritik je lah apa pon.. ambo x kesah)

assalamualaikum.

Graphics


0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!