kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, May 26

telling you this

assalamualaikum,,

k r, aku nk cita ney.. surprise dk aku nk brcrita. ngeh.. hehe. x pa2 tadi aku dok sembang dgn sorang laki ni dlm fon nama dy ali. aku x tau gila apa masalah dy. deret klau kol ja mintak gmbq. dok kejan2 pala otak pa x tau. haha. tdi kelei ngan dy. sbb aku x dgr apa yg dy mrapu/melalut n aku wt diam ja. bila aku x dgr an, aku dok diam sat.. dlm 5 saat mcmtu. pstu ali tu pon x ckp spatah aku ckp hello n mula topik bru. si ali ney dok kata yg aku suka bgi org len marah dy kata cmni.. ::

dy ni suka tukar topik an?!
hah?
dak, suka tukar topik!!
tukar topik? awt lak kata mcm tu?
asal sembang ja pstu dok diam pastu kata hello.helo.helo! suka bgi org mrh an?
hhhh(breathing deeply) igt org saja ka wt cmtu? taw dk org x dgr apa yg dy cakap?!
hm.. ya la. suka kan bgi org mrh.. suka...
DAK!!
puas dah? puas dah? puas dah?
uhm. lantak kt dy la nk rasa pa pon.
tutt...tutt...tutt...

menyampah aku dok layan psycho ney. hehehe.. apa ke hal lah ali ney. skrg ni aku happy sbb aku mmg x suka msj/pa2 ja dgn ali. sbb? aku x pakai no. youth club . mahal derr.. sekupang utk stu msj. x kuasa lah ambo!! hehe... jdi aku klau nk tnya apa2 kt kwn aku, aku tnya yg aku dh boh dlm active10 jer.. rasanya classmates aku, aku wt active10 kecuali fatin sbb dy pakai celcom. pstu dgn beberapa insan lagi. aku x suka taw dak dok msj/pa2ja.. sbb x dk privasi kot.. aku wt blog pon aku harap sgt xdk sapa yg baca. ekslusif untuk siti maisarah. neh. know me. i am a private person. xsuka crita masalah aku kt semua org. certain only. the one i believe very much. ou yeah.

btw tdi aku jumpa ustaz azli. rasa mcm nk tgor dy.. aku nk tnya pasai siti munirah,anak dy.. tpi x ksmpaian sbb aku malu.aih aku x leh sembang brtntng mata ngan org laki.. (no reason) hahaha. lama aku x dgr brita pasai munirah. seyes aku rindu ah. dkt 5 thun dh aku xjumpa dy,, uhm,, msti dy jadi ustazah dh skrg ney.. hehe.. aku knl sgt prngai dy, dulu an,, masa aku drjh 4, kami ada juai mknn kt skolah. and siti munirah tu best friend aku. dy juai kek. aku juai popia mini.. satu paket 0.20 jer.. best gak lah mniaga masa tu.. dy bli hat aku, aku beli hat dy. haha.. alah rindunyer..... blog3/ ding.. daa... salam!!

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!