kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Tuesday, March 8

mn9m0

assalamualaikum..
heeeeee phm dk tjok tu? klaw x paham, mknanya hmpa normal.
k, mmg aku suka sgt dok wt kod2 rahsia cmni, atiqah pon prnh tnya aku dulu. aku igt g.
sbb nya? Allah dan aku sja yg taw. nk taw ka. ala,, klaw 2lis pon hmpa x knai sapa mnusia kt tjok tu. better x yah, kn? nma dy mn9m0 . hohoho, erm, he likes every single thing. tu yg x puas hti sgt.semuanya dy like!!  mmg la aku x dk hak nk stop dy! tpi..! adoiy..! dk wt trok2!
jdi? aku bkn suka pon kt mn9m0 pon, aku suka sifat dy ja.aku  respect sgt. alim, sopan, dll. hehe, payah cri mnusia cmniy.
klaw nk taw, aku mmg kuat jeles, aku pon x taw apa punca dy. genetik kot. hahaha. sbb tu aku jdi agk geram bila mn9m0 like3 kt pic ***** aku sndiri. kwn aku yg tu, dy kawan senang ja. dy bkn kwn susah pon. nama dy,, ******* ho yeah! hm.. pelix larh hidop aku niy, hmpa x brhk nk mmprsoalknnya. fullstp.
pasai mn9m0 , nnt2 lah aku crita. kurang pnting .aku nk tidoq dh larh. esok ada exam science ngan math. blom baca pa lgi utk math. kna baca buku. ok,, wslm

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!