kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, March 10

last day before this school holidays,,

assalamualaikum,,
aku nk bkk cita pasai smlm lah, best lh kna diri kt dpn prhmpunan. ni semua sbb kak , adik , adik , adik aku.3 adiks. aku,? hm,, ada jugak kowt. awt lah aku x srika bju awl2. 
slalu,, wk2 pgi bru aku mula bwt smuanya. nk srika bju aku, bju adk2 aku yg dh besaq gajah x qeti buat sndiri~, nk ikot jadual lagi.. dh la bngun kol 6.00..
kak aku pon x srika bju lgi, x ikot jdual lgi!  (-__-"), sempat ka cmni? dk2, 
pling cpt pon, habeh semua kol  7.00,, abah nk kna hntaq nor n firdaus kt kolh paya besaq tu. pstu kna patah blik sbb skolah kmi lain hala,, dgn lmpu trfik lagi, lmpu nk pi kolah aku tu mcm rosak ckit. pnyalah cpt kaler merah.skolah aku dok pnya jauh. ksian abah kna rush. tpi yg ni bru sbb stu punca,

satu lagi sbb nor ngan firdaus. aku besa lah. kna bngun awl dri yg len, pnt sih. kna lah gerak adik2 aku, tpi depa x cooperate dgn aku. slalu wt lmbt, aku pon,, mula la nk menyinga. haha, 
ni lah rutin harian aku bila skolah. sbb tu kadang2 aku blurr ckit.!! ayt2 yg aku kata nk gerak adik aku tu,, kasaq skit,  rasa brslh ada gak, trigt bdk brslah yg sdh mtang. hehehe. aku bkn sja nk ckp cmtu, geram dh sgt. dh la bngun lambat, mndi pon lambat, nk pakai kasut pon lmbt, pstu nk pi skolah awal?! x patut, x patut... astaghfirullahala'zim..

nk cita pasai angah. hahaha.. x leh2, stgi dy bkak blog ni, mradang x sudah kowt,,

blik cta pasai kna diri tu,, aku smpai2 kolah ja.. ada lah 2 3 org lagi yg bru smpai.. masa letak beg tu, tiba2 aqilah klas 3a3 lari mai peluk tgn aku? heran lah jugak. awt dy niy.? haha,, aku taw dy pon tkot nk pi prhimpunn. lmbt dh sgt, aku pon tkot jugak, stgi ckgu ebi dnda kmi nyanyi lagu bestari dpn org ramai, wt malu ja... kmi pon jalan lah dua2 tergodek2, dgn rela hatinya, tros  p kt dpn prhimpunan tu. kami dh taw dh, klaw lmbt, tmpt yg khas ialah di dpn2. diri lah smpai hbeh masa, tsneem ada gak. huhu, pdn muka! heh, mrh x abeh lgi ni pasai hri sblm tu~ senyum2 kt aku plak. comey kot? hahahahahax, sori yea, trlps kata pulak. 

malu sgt bila jdi tumpuan org rmai. masa nyanyi lagu negaraku dgn ngri kedah, aku x taw nk tgk kt mna, haha.. aku tgk bwh ja.. rumput2 yg mnghijau, ewah!!!. nseb x kna nyanyi masa habeh prhmpnn tu. cuma kna tulis nama, klas dgn ic no. ja,, tegas sgt lah. capek deh. 

habis satu hal.!sblm exam kh., aku bru la nk mula ulangkaji, hehe.. that's me. ho yeah!! alhamdulillah, x susah sgt. tpi masa nk wt revision tu,,bbrp bdk klas aku hingaq sgt.. lex, aku xkn mention nma mrka2 tu sendiri maw igt larh. bising sgt, nk nnges pon ada~ aku nk skor utk kh tu, kna lah concentrate ckit.. 1010 sgt, huhu. x pa2 ,, bnda dh lps, lpskn shj. 

blik2, naik bas larh, mcm biasa.. uncle bala brhnti st kat smkk. aku nk tunggu, apa pulak yg 'depa' nk kata kt aku, hehe.. x dk. best3 depa dok senyap ja sbb tsneem naik van. k lah.. lega dpt tulis kt sini, ^_^

wslm!! 

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!