kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, April 18

se-happy se-malam!




k si comel.. aku suka hari ni. tajuk tu merapu ja.. cuma.. aku ni kuat gilo berangan.. memasang angan-angan indah. mendoakan kebahagiaan kedepan hari. oh saat di mana aku mengecap segala-galanya yang aku impikan. money inspires me babeh.. hewhew.. aku fikir masa depan doe sebelum aku tidur.. aku nak strive sehabes gempak untuk spm nanti. bila mara tanggung aku pi belajaq.. aku mungkin pi.. pastu pastu aku nak belajar la at the same time aku buat part time job.. (boley kut) tapi sebelum tu aku kerja dulu untuk cari fulu$. yer lah awok.. nak tanggung kos kalau dapat U ler katakan.. kalau tak dapat U aku guna duit tu nak renovate rumah aku ni.. touch up touch up sikit kenn lawa.. baru syioq buat kenduri.. kehkhekeh.. oke.. aku nak kerja sampailah aku reach gaji maksimum..  blink blink blink.. eh eh.. duit di sana sini lah.. ha.. pastu aku beli rumah  SDN.BHD. amin.. 

weyh apa hampa rasa kalau aku tukar nama fesbuk macam ni --> maisarah nuckal <-- hahaha . yes, memang sakai. = =' . tak gamaklah aku nak bertukar sampai macam tu. kalau 'princess maisarah'? ha, yang ni memang dah masuk kes tak sedar diri lah kenn? hehehe.. 'maisarah yusof' dah cukup menggambarkan kebaikan aku. cukuplah. 

agagaga.. few days left to leave my hometown. i'll be going to coop up myself in. ouh pretty heavy to type this 
--> H O S T E L <-- *sigh. *keeping my fingers crossed that my lil buddy won't move out leaving me alone. *sigh *sigh *upset. 
mak oi bukak sekolah terus exam dan aku baru buat revision yang sangatlah sikit. untunglah kan sapa yang dh khatam semua tapi aku rasa tak dak kut. aku call budak2 maktab tanya dah study ke belum.. jawapan depa sehampeh jawapan aku weyh.. 
hai kawan-kawan sama-samalah kita tangisi keputusan kita yer nanti.  = ='. 
aku jadi tekong wokeyh ?! 
setakat ni.. aku dah baca Bio, sejarah, agama.. k itu saja. sat lagi aku sambung dengan chemist, physicks, add math, math mod. boley ker cek kakak ney. hari tu sebelum cuti ada hati kata nak baca sejarah sampai bab 3 lah.. nak hafal surah lah.. segala bagai lagilah kenn..? realitinya? ngexx . hahaha... boleh kut.... :"). oke aku nak pi mandi. c you :)


peperiksaan menghantui anda? anda normal ! :D

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!