kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Monday, March 12

ya maisarah

assalamualaikum..

weyh.. hampa semua. aku amat memerlukan sepasang telinga untuk mendengar dendangan hati aku. aku bukan apa.. typing punya typing aku masih rasa kesedihan yang tersisa.. aku perlukan respon bukannya teknologi yang serba diam. hok aloh! dan yang pasti aku tidak memerlukan orang yang asyik menyiksa jiwa aku. siapakah? fikirlah sendiri. aku cerita hal-hal privasi ni kat orang yang tertentu sahaja.. ou yeah.. bagi yang tidak kamcheng dengan aku tu.. hampa tengok ekspresi aku pun hampa boleh tahu mood aku. ya tak? jangan tanya lak kenapa aku moody or wse. satgi ada gak yang tercekik amarah aku. cool down babeh. ha, aku di sini nak ucapkan selamat hari lahir kepada sesiapa yang birthday hari ni. ah.. da...

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!