kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Monday, June 27

Sultan came to my school~

assalamualaikum..

smlm hri anugerah smk sultan bdlishah. erm,, aku dpksa msok kawad nk smbut Sultan Kedah dan kerabat Tuanku. x pa lah,, semua kna pakai full u. pgi tu aku pon bru nk mula iron bju scout.. pstu cri scarf x jumpa. haa,, mula  nk gelabah. dh la nk dekat pkoi 7 dh.. (aku mmg cmni) aku tnya semua org depa x tau. cri2 msih lagi x jmpa. uhm mood aku pon berubah. aku dk wt bebai. aku suroh ibu hntaq angah dgn adek aku p sklh dulu tpi ibu kata jom la pi sekali,, (mrh lgi) then aku kol ezzatul nk tnya kot dia ada spare.. tpi dia x dak. aku pon kol nazmin,, seb bek dia ada, kalau dak,, aku x pi sklh gak r, alhamdulillah..


tq ea nazmin. masa aku dok kawad kan, aku mcm trnmpk nazifah, bdk yg selalu mai tmn aku. tpi x sure gak tu dia ka x. sbb nk wt pa dia mai sklh aku, dia bdk smk tmn jelutong. tpi gaya btol2 cm dia.. huh pa2 ja lah noh. hbes jer kawad pi HQ . p jengok budak2 asrama bukak gerai. boley thn la mknn/mnumn yg depa juai.. hrga pon berbaloi.. aku x borong skn sgt sbb bajet aku lari. hehehe.. pstu kami balek.., wink ;)
k, dats ol. salam.


0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!