kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, June 8

c0mE baCk!!

assalamualaikum..

huhu.. lamanya aku x wt post. sbb abah aku ambil laptop. knapa? hm,, sbb yang x dpt diceritakan. public weyh!
nmpaknya cuti skolaah kli ni mmg aku x leyh blik kampong. argh. tu lah kan,, beria- ria sgt!! kan dh malu. haha. kmi pi kelantan. kt kota bharu, kelantan? mmg bes. aku suka suasana kt sana. pnuh islamik. mula p hari ahad. prjalanan mengambil masa selama 4 jam utk ke sana. breakfast dulu kt gerai pak not. aku mkn kuey teow goreng jer sekadar nk alas perut.  huhu.. qeta kmi sempit derr 9 0rang dalam satu kereta. haha. bnyk ou!! then snap2 ckit..


  ni dy ibu aku.. huhu. ibu dgn firdaus ~


 lpstu, kmi rehat sat.. kt jeli,kelantan mkn2 dulu.. then smbung prjlnn. riuh gak r dlm qeta. firdaus, nur, zulkarnain ngan ummi aku.. bising2 x abeh. maw tonyoh belacan kt mulut tue, diam sat! :) big sister is here!!

then, round2 kt kota bharu.. mcm sesat pon ada. hehehe.. kmi pn pergi ke homestay.. dkt jer dgn pantai cahaya bulan. wahh! lawa pntai tu, siru dk? haha. first time knnn? mcm ni lah gaya dya. homestay tu pon bleh thn lah.. kemas dn simple. tiga bilik, tiga bilik air. besar dan cute.

pemandangan kt perak. yep,, ni dh nk otw blik.. miss kelantan hehe...

3 hari 2 mlm kt sana, kmi pon blik.. rasanya kmi melilau kt tmpat yg sama gak.. x tau jln. igtkn nk pi kt pasar che yeh. tpi x tau kt na.. mmg ler kt kelate, tpi area? jdi kmi borong jap kt pasar siti khadijah n pasar mlm kt sana.. aku ikut angah jer.. aku bkn suka sgt shopping niy.. mcm x dk apa nk beli. tpi kt pasar malam tu aku beli gak satu bnda.. aku beli kain batik.. hahaha,, mmg x prnh pon pakai kain batik kt rumah. just nk cuba satu kelainan.. nmpak mcm gadis melayu terakhir pon ada.. ahahaha...



snap ckeyt dlm qeta~


hiraukan yg tgh!!


uih!! over sudah!!


call me gigi. huhu. klau aku senyum an.. boleh kira berapa batang gigi trsusun rapi kt gusi aku. terbaekk.




hahahaha.. nur wt pa x taw?! ni yg nk gelak nih!dh la background blkng xdk gigi pulak dh.




hahaha.. like what the~ hahhaa. lps p klantan, kmi p tsik bnding! seyes lawa. tsik tu tsik buatan. besaq gak lah.. di perak yer, naek bot p pulau tali kail. cun!! pusing2 pulau, kmi pon blik. balik ja qumah, kemas2 dan msk nsik ckeyt sbb kelaparan,, kmi pn tidoq.. walau secantik mana pon homestay tu,, kt rumah lgi bes.. dpt ketenangan yg lebih dri yg biasa.. hehehe,, tu je kot yg aku nk crita. skrg nih, aku pon nk tidoq. letih brjln dulu x abeh lagi.. tpi sblom tu, aku nk tgk apa yg trbaru kt blog kawan aku sorang nih.. huhuhu. okie dokie. assalamualaikum!!


 angah snap. :p

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!