kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, June 22

maisarah lagi.

assalamualaikum..

agak lama noh aku xwt post. hm, xpa2 la ni aku kembali. jyeah!! skrg ni aku cuba nk kurangkn fb n fon. yer ar, nk trial x lama lagi.. bulan 8 nih, bln 10 lak pmr. sapa kata lmbt lagi? sat ja weyh.. so get ready lah sapa yg bakal ambil important examination,, i keep my fingers cross for all of you dan sama2lah kta bnggakan malaysia.. alahai patriotik!! :)

mula dri 19.6.11 qitu, smksb, skolah aku lah start kls malam. walaupn 2 jam utk satu sub, xrasa letih pon. mngkn aku truja sgt kot. tu la pasai. hehehe. sat lagi ada subjek yg pling aku suka.. sapa pndai cuba teka. hehe.. subjek ni lah yg pling aku leh score pon. yg len tu okey2 ja.. btw, result exam yg lps dh pon dpt. mnurun kodd prestasi aku. math, agama, bi & kh saja yg naik, hat len mnurun tmbh2 lagi utk geo ngan sejarah.. tpi nseb bek xkna ngan ibu trsyg aku, XD




hri isnin lps semua bdk form 3 kna inject . hahaha.. pdn muka~ aku kna gak.. first day x sakit pon.. mai hri kedua bahu aku bngkak. sakit gak lar.. tpi xpa.. mcm yg nurse tu kata, sakit sat ja lbih baik dri skit selamanya.. you're right. >_^. btw, skrg nih sudahpn musim buah.. Haha. x sabaq nk balik kampong. aku nk qabat pokok manggis, pstu nk amek bnyk2. hehe,, wahaha.. ookeyh! time's up! assalamualaikum..

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!