kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Wednesday, February 16

semalam pnya cta

assalamualaikum.. hm.. just nk kngsi cta niy,,
x pnting pon, ikut lah nk baca ka x maw. dun care..

smlm lps2 brsiap nk pi kolah, aku ada habaq kt ibu yg aku nk staybag.. cuma x gtwu pkol brp nk blik.. mmg slalu pon aku habaq cmtue..aku staybag sbb ada xtvti koko. prmainan karom.. yes3! aku msok karom.. tpi x dk lah pndai sgt.. jentik2 ikut dan jer..ada tuah,, masok lah.. x dak, redha ja..

habis main, erm.. dlm kol 4 tue,, aku pon p public fon sat, nk kol rumah.. hey~ firdaus angkt fon.. dy bwt2 x knl aku pulak dh. duet jln.. x pa lah,, aku suruh firdaus pnggil ibu. dy kata ibu x dk .. blik kmpung dgn abah, nk tgk rumah kt kmpung.. aku pon,, k la,, aku tunggu sat kat kolah. mungkin st lagi ibu dgn abah mai la ambl aku.. tunggu2 x mai2 gak.. smpai la pkol 6.30.. rasa2 aku,, ibu dgn abah x smpai rumah lagi kot,, aku pon blik naek bas dgn bdk sesi ptg.. x laratnya!! dh la bas uncle bala tu p kona blah tmn perak,, antaq ank indu dulu.. punyalah lambt..

smpai rumah pkol 7 lebih.. blik2, tgk semua ada kt rumah.. aku niy,, bebai x kira lah.. geramnya.. rasa mcm nk jerit kuat2! masuk ja dlm rumah.. abah kata kt aku,, " baru ja nk p amek adk".. aku dk diam ja.. nk masok dlm bilik pulak,, ibu tnya aku.. "aik, adk blik skolah naik apa?"aku jawab ringkas ja.. "bas"
masok lah aku ke dlm bilik dgn dtemani syaitan.. bnyak mana pon aku x taw lah,, yg psti ada.. sbb marah aku x abeh2 lagi.. emotional lah~ semua ni sbb firdaus kot,, dy habaq ka dk kt ibu pon aku x taw!! smlm aku mrajok gila2 haha.. psai pa? pasai aku x larat sgt2 dll..

skrang niy.. aku dh ok..  dun worry,, aku x ngap org.. ntahlah

yours sincerely,
maisarah..

4 komen:

selipar comey said...

hahahhaha....cam bdak2....
blk nek bas ja pon,...bkn jlan kaki.....
puiiyhhh.!!!nek ni mang ngada2....
hahhahaha

siti maisarah said...

tkwn x taw.. sedih taw dk..

selipar comey said...

hahahahaha.....
sdey2....nk ngis nie..
huhhuhu...cian nya nek aq nie...

maisarah yusof said...

x pa.. tkwn x yah sedey2.. bkn iklas un
huhu.. nk act2 simpati konon! hehe

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!