kata owner blog!!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang. assalamualaikum mujahid dan mujahidah Islam yang tidak teragak-agak membela agama. :) semoga content yang ada tidak melalaikan kalian :) tegur yang mana silap, nasihat yang mana salah. MI dalam proses nak berubah. doa-doakan MI. kita SEISLAM, BERSAUDARA, KIBLAT YANG SAMA.. AGUNGKANLAH ISLAM DI PERSADA DUNIA. :) -lil' maisarah is growing up ;')-

Thursday, February 17

saka.saka.saka.saka

                                                                                            Halloween Myspace Comments

*(:    Saka adalah jin yang telah berada dalam tubuh manusia yang sudah sekian lama hingga sudah menjadi sebati dengan manusia itu. Ini berlaku samada seseorang itu tahu atau tidak, kerana ia datang dari keturunan kita. Kemungkinan ilmu ini telah dipelajari oleh nenek-moyang kita terdahulu. Dan diturunkan kepada kita tanpa diketahui atau jin itu sendiri yang memilih untuk mendampingi keturunannya yang dia kehendaki.
Assamualaikum,,
k, tdi hmpa suma dh baca pasai saka. aku ambl info ni sbb ada kena mngena pasai cta hri ni.. pasai kakak aku, athirah. dy kata ptg smlm, dy ada mimpi yg btoi2 ada kaitan dgn saka..stlgi hmpa baca lah yer.. k, lps2 aku dgr angah crita apa yg dia mimpi.. trkejut jugak lah.. seram pon ada.. aku suruh dia p daru rukhyah, mcm dlm tv tue,, dy dok diam ja.. angah ni.. klaw dy x crita pon x pa.. x dk lah aku jadi takot2. hey~ pstu ibu pon dh tkot2 jugak.. tiru2 haha..tdi aku dgr abah kata.. p la kt kelang lama.. ada prubatan as syifa.. tgk lah nnt.. aku pon nk pi jugak. mna la nk taw ada bnda jugak dlm bdn aku ni.. yea lah.. aku ni cpt marah.. nk tidoq susah.. dll.. woooo.. baca niy----->

Tanda Seseorang Itu Mempunyai Saka:
Gejala pada waktu tidur:
*Susah tidur malam, tidak boleh tidur kecuali setelah besusah payah.
*Sering terjaga pada waktu malam dalam keadaan cemas dan takut.
*Mimpi buruk yang dikenali kabus seperti mimpi melihat sesuatu yang mengancamnya lantas menjerit meminta pertolongan, malangnya tiada siapa mendengar. Biasanya erjadi dalam keadaan ‘kena tindih’.
*Mimpi perkara yang menakutkan dan menyeramkan.
*Mimpi melihat binatang seperti kucing, anjing, unta, ular, serigala, tikus dan sbagainya. Kalau bermimpi dipatuk ular, kemungkinan petanda bahawa sihir telah pun masuk ke dalam jasadnya.
*Bunyi gigi berlaga ketika tidur.
*Ketawa, menangis dan menjerit-jerit ketika sedang tidur.
*Berdiri dan berjalan ketika tidur.
*Mimpi jatuh dari tempat tinggi.
*Mimpi berada di kawasan kotoran atau kawasan perkuburan.
*Mimpi berada di tempat sunyi.
*Mimpi terserempak atau melihat makhluk dengan rupa yang menakutkan atau diistilahkan sebagai hantu.
*Mimpi melihat budak kecil. Bermimpi budak kecil menyusu dan rasa sayangkannya (ini berlaku kepada golongan wanita).
*Mimpi melihat salib atau gereja.
*Mimpi bertemu paderi.
*Merintih dan menangis ketika tidur. 


so,beware kmi ada saka.hahaha ,,(lwk ja)jgn tkot yer~

0 komen:

hey babeh. hehe . thanks for reading . new post : coming soon.love ya!